isikk bir haftadır gece emzirmeyi bıraktırmaya çalışıyorum emmeyince yatağında yatiyo. Ama gece çok uzun ugrastiriyo inşallah alışır da gerisi önemli değil. 9 gibi uyurken emziriyorum bi de gece uyuyoken alıp emziriyorum 12-1 gibi bu şekilde daha uzun uyuyo gece uyaninca uyutmaya çalışıyorum çok durmazsa kısa emziriyorum