Kızlar Allah rızası için bilen yazsın. Çok kötüyüm. Bebeğim 8 günlük doğduğu günden beri enfeksiyondan dolayı hastanede yatıyordu. Bugün taburcu oldu. Doktor TSH yüksek çocuk endokrinoloji bölümüne götürün dedi. 6.33 çıkmış değeri. İlk bebeğim. Hiçbir fikrim yok. İnternette yazanlar çok korkutuyor. Başına gelen var mı?