Eveeet yeni yaşına girdi ve 2 yaşına kadar salladım resmen ve yeter artık dedim çünkü derman kalmıyor bacaklarımda yarım saate anca dalıyor🥲 Dün akşam itibariyle beşiğine koydum pış pışı açtım bizde yattık hadi sende yat uyu dedim uyudu. Şimdi de öğlen uykusunda aynısını yaptım ayağımda yarım saat 40 dakika sallanan 15 dakikada uyudu.. Bide yeni hamileyim artık sallayamam ve kardeşi doğana kadar en azından kendi kendine uyumayı öğrensin istedim.. Bu düzen böyle gider değil mi uyumadığı anlar olursa geri adım atmamam gerekir sonuçta bilgilerinize açığım 2 sene durmadan sallamış bi anne olarak….🥲