Alpgdd
Cuma günü 3 dozluk olan rota aşısını olduk bugün kakası her zamanki gibi suluydu ishal gibi ama mukusluydu. Rotanın böyle bir etkisi var mı? Şu an Kahramanmaraş'tayım doktor önerir misiniz?
Alerjimiz var mı bilmiyorum arada kaşları kızarıyor ama mukusu ilk defa fark ettim. Belki daha önce de vardı ben göremedim 😥