Sıcaklardan mı neyden ne iş yapasım var ne ayakta durasım var.Sürekli klimanın altında uyumak istiyorum eşimle dönüşümlü ev işlerini saldım çocukların ihtiyacını karşılıyorum,oyun oynuyorum yemek yapıyorum ama zorla..Bu ben değilim günlük rutini olan evi tertemiz bir başak burcu kadınıyım normalde ama şu 2haftadır zorla yapıyorum,tatil modundan mı salmışlık mı.Gündüz işleri az çok halledip eşime veriyorum çocukları 1-2saat uyuyorum asla huyum değil.Sonra yemek hazırlıyorum onlara sıcaktan mı nedeeeen kız..Takviyemi alsam depresyonda değilim gayet mutluyum çok şükür ama enerjim yok .