Merhaba anneler, 6 buçuk aylık oğlum var. Normalde gece uykularımız çok iyiydi 9’da mamasını içirip yatağına yatırırdım 10 dk içinde kendiliğinden pış pış sesiyle uyurdu ve gece sadece 1 kez kalkardı. Son 1 aydır kendi kendine uykuya geçemediği gibi bir de gece sürekli uyanıyor ağlayarak. Her uyandığında babasıyla sırayla kucakta pış pışlayıp tekrar yatırıyoruz. Diş de değil bence, alt dişlerimiz yeni çıktı daha. Ne olduğunu anlayamıyorum önerisi olan var mı?