itsmezelis o dönemde zaten az alıyor bebekler 4. Ay itibariyle 1 kilo almıyor çoğu bebek. Gece emzirmesini artırın o kadar fark ediyor ki. Diyetisyenim verdiği hoşaf tarifi var dut, doğranmış kuru kayısı erik elma ve incirin üzerine kaynar su dökün 1 gün beklesin diğer günden itibaren hergün gece 9.30 da için. Çok farkettiriyor kilo da aldırmıyor. Çiğ badem, dereotu ve incir uyutması da öyle. Takviyeler vs uzun vadede sütü azaltıyor diyor çoğu emzirme danışmanı, bana da öyle geliyor artık