Merhaba arkadaşlar
Ben oğlum 8 aylıkken işe döndüm sağ olsun bahanemiz şimdiye kadar baktı. Ama artık sağlık durumu ve oğlumun artık daha hareketli ve aktif oluşu evde zorlanır oldu açıkçası. Oğlum şu an tam iki yaşında
Tam gün yada yarım gün ile mi başladınız
Nasıl bi süreçti yardımlarınız bekliyorum 🙏
Bulduğum okul da öğretmenini tanıyorum bu arada çok yakın olmasada arkadaşımın çocuklarını 4 yıl boyunca onun sınıfındaydı ve memnundu. Tavsiye üzerine buldum okulu
Ve her yıl öğretmen değişmemiş olacak
Umarım her şey yolunda gider 🫠