seymaixle Doktor menisküs ameliyatı olman gerek dedi . Devlet hastanesinde olucam derecem 1 sizce ne yapabilirim hem korkuyorum yaşım 23
Kelebek_45 seymaixle eşim iki kere oldu bu ameliyatı yani 10 güne anca toparlarsınız kendinize yürütec almanız iyi olur üstüne basmamanız gerekiyor çünkü ben derecesi düşük olanların ameliyat olmasına gerek yok diye biliyorum ama
seymaixle Kelebek_45 raporda 1 dejenerasyonu yazıyor . Peki ameliyattan sonra düzeldi mi ? Devlette ameliyat olmayı düşünmüyorum siz nerde oldunuz ?
bugraede Kelebek_45 merhaba bende ameliyat oldum doktor 6 hafta basmayacaksın dedi o kadar sürüyor mu acaba
Kelebek_45 seymaixle evet devlette oldu araştırma üniversitesinde profesöre,eşim futbolcuydu ikisinde de maç esnasında sakatlandı yani özellikle kendisine sordum 1.derece olan bi kişinin ameliyat olmasına gerek yok dedi başka bi doktora da sorun isterseniz
annediyebiri bugraede merhaba menisküs yırtığı derecesi sizde kaçtı acaba geçmiş olsun şimdi nasılsınız
Ldyhzl Merhaba bana da önce ameliyat dedi. Sonrasında fizik tedavi verdi, bir gelişme olmazsa ameliyat olursun dedi. Fizik tedaviye de başlamadım. Size fizik tedavi önermedi mi?
Ldyhzl annediyebiri merhaba. PRP yaptırdım iki seans. Çok iyi geldi. Şikayetlerim % 90 azaldı diyebilirim. Önümüzdeki ay bir seans daha yaptıracağım. Kesinlikle tavsiye ederim.
Ldyhzl annediyebiri yanlış hatırlamıyorsam 4. dereceydi yırtık. Ayrıca dizimin arka kısmında da kıkırdak bozulması var.
annediyebiri Ldyhzl merhaba prp nasıl yapılıyor acaba kolunuzdan mı kan alınıyor doktor bana bi iğne yazmış bu prp olmuyor değil mi? Devlet hastaneleri yapmıyormuş galiba
Ldyhzl annediyebiri koldan kan alıp santrifüj ediyorlar. Yani bir cihazla kırmızı kan ve beyaz kanı ayrıştırıp beyaz kanı dize enjekte ediyorlar. Ne kadar genç ve sağlıklı olunursa o kadar fayda sağlıyor. Devlet hastanelerinde de yapılıyor. Eğer devlet hastanesinde PRP cihazı yoksa kendiniz başka bir merkezde santrifüj işlemini yapıp kanı doktora götürebilirsiniz iğneyi yapması için.