slmgn 3 saat önce carpol verdım ama çok etkı etmedı soğuk uygulama yapıyorum, ayaklarıda soğuk baya, dolfen vermelı mıyım
izd slmgn ben 37.9 da ateş düşürücü vermiyorum ilk etapta işte üstünü çıkartmak, ortam ısısı düşürmek (ki yazın zor elbet) ılık duş, ılıl pamuk su ile kompress vs 38.5 ile (38.3 veya .4 de ok benim için) veriyorum
aslaninannesiiii Bizde 1 yasindayiz ya ayni durum bizde de var :( saglik ocagina goturdum muayene etti bir bulgu gorunmuyor viral olablr dedi dunden beri calpol veryirm bemde dum gece atesi 37.7lerdeydi bizimde tahlil yaptirmak gerekir mi acaba enfeksiyonel bir durum ise
slmgn aslaninannesiiii nasıl oldunuz, bızım ateş müdahale etmezsem 38 üstü oluyor, bugün antibiyotik basladık ne zaman etkı eder acaba
aslaninannesiiii slmgn dr a goturdum tahlil istemedi fakat bugum ishalde eklendi.bizde de durum ayni bugun 3.gun mudahele etmedigim takdirde gitgide yukseliyor.bugun gunduz biraz daha arasi acildi ateslenme suresinin sadece. Antibiyotige basladm sabah ishal de eklenince aksam dozunuda verdim ustune calpolu icirdim sizdi yavrucak sanirim 3 gun somra antibiyotik etkisini gostermeye basliyorms :/
slmgn aslaninannesiiii çok gecmiş olsun, bizde antibiyotik e basladık, atesı bıras daha normal bizim salı günü uçakla yolculuk var, inşallah o güne toparlanır dıye dua ediyorum
ElisaAlya aslaninannesiiii Merhaba nasıl oldunuz bizim de ateşler 37.6 ishal de yan etkiler arasında antibiyotik doktor mu başlattı neden başlattı öğrenebilir miyim suan nasıl yavrunuz
aslaninannesiiii slmgn ahh size de cok gecmis olsun keske antibiyotiksiz duzelseler ama olmuyor iste bi an once iyilesmeleri dileklerimle 🙏
aslaninannesiiii ElisaAlya merhaba atesi tam 4 gun surdu cok sukur ates bitti fakat ishali tam anlamiyla duzelmis degil.antibiyotik icin ise dr herhangi bir bulgu yok dedi sadece ates sikayetiyle gitmstk sonrasinda ishalde eklenince antiibyotige basladim dr evde bulunsun die yazmisti fakat 3.gun alerji yapti dokuntu oldu tum vucudu ve yuzu biraktik dr tavsyesyle.size de cok gecms olsn bilirim zorlugunu 🥹
ElisaAlya aslaninannesiiii çok geçmiş olsun bizimde iki gün ateş oldu bugün iyiyiz çok şükür sanırım bitti etkiler Allah çocuklarımızı korusun size de çok geçmiş olsun 💐