Kadifemsii Prensesannesi38 değişiyor ya enteresan kalıpları var . Genelde 1 beden büyük alırım bazen 2 beden büyük aldığımda oluyor özellikle mont çeket yağmurluk falan hep büyük alırım
NariNariKiminYari Prensesannesi38 bir beden büyük alıyorum. Oğlumun boyu uzun olduğu için boy olarak kısa geliyor kendi bedeni. Onun dışında darlıkla vs ilgili herhangi bir sorun olmuyor
livanurvealpinannesi61 Prensesannesi38 ben LCW dan alıyorum yada instagramdan. Zara aşırı pahalı ve boykot olduğu için almıyorum. LCW nın ürünleri çok iyi tam kalıp