alchn ortada salgın var ve çok tehlikeli bence hemen doktora götür. Benim bebeğim de 40 nn içinde hastaydı önce bişey vermediler küçük diye gittikçe kötüleşince antibiyotik verdiler oğluma. Ben kendim şuan hastayım ona göre ilaç veriyorlar ama bazı ilaçları içince 2 saat emziremiyorum