Kızlar bebeğim 11,5 aylık şuan hala mama ağırlık gidiyoruz sabah kahvaltı yapıyo mesela bugün 3 pankeke yakın bitirdi üstüne 120 ml mama içti uyudu bu normal mi yemesi çok güzel değil seveceği şeyleri vermeye çalışıyorum ayrıca yumurtaya da alerjimiz var zaten zor bi süreç şuan mama ağırlık gitmemşz normal mi sabah ikindş gece yatmadan mama içiyor