melis10 Bu sabah 8 aylık bebiş burun akması ve hapsırık ile uyandı. Ateş suanlık yok. Doktora hemen gitmeli miyiz ? Tecrubelerinizden yararlanmak istiyorum kararsız kaldım haftasonuna da giricez endişeleniyorum kucuk sehirdeyiz doktorumuz haftasonu yok