fatihunal bebeginizjn kendi yara kremi varsa Biraz bekleyin kanaması kurusun sürün . Çatal Naisl bı durumda Paslı gibi bir yapısı Markası varsa bir doktora gitmekte fayda var . Onun dışında Benim oğlumun hep Biyeri yara bere ir sprun olmadı şuana kadar kanaması kuruyunca kendi kremini sürünce geçti. Hata geçen gün bacağında iki tane bu şekilde çizik vardı ama nasıl ne ara oldu bilmiyorum hiç yerinde duran bı çocuk değil çünkü