esmanur433 Merhaba vicco marka almak istiyorum ölçtüm bebeğimin ayağı 11 cm çıktı bi normalde 20 numara almam gerekiyor ama 21 falan alsam mı sizce yoksa tam mı almalıyım ?
onemore esmanur433 benimki de 10 aylık sıradan ebebekten aldığım ayakkabısını giydiriyorum birkaç adım attırıyorum parkta falan ama ben de vicco ilk adım ayakkabısı alacağım yakında hem daha rahat olur ayağı, ayağını da güzel sarar.
Birhaziranhikayesi esmanur433 oğluma 21 numara aldık vicconun sandaletini büyük oldu hazıran doğumlu tam bir yaşında. Bence 20 alın
Tugbayildizz esmanur433 daha yeni aldık 12 cm 20 numara çok güzel oldu hatta önce 19 aldık iade ettim ölçerek alın tam uyuyor
Beyzaveduru Bence mağazada deneyin 1 cm boşluk olması gerekiyor diyorlar. İlk ayakkabıyı deneyin sonra internetten alırsınız. Biz yürümeden 21 numara giyiyordu kızım ilk adımsa 22 aldık.
esmanur433 Beyzaveduru yaa tamam çok teşekkür ediyorum aslında kızım daha 10 aylık yürümüyor küçük küçük adım atıyor bende parka biraz biraz yürütmek istiyorum acaba sıradan bi ayakkabı alsam sizce olur mu markasız falan yani daha uygun olan
Mnli esmanur433 patik gibi olan altı hafif kalınlardan alabilirsiniz hem daha sıcak hem de ayağı yeri kavrar daha tam yürümüyormuş da işinizi görür e bebekte falan var koko patik tarzı