sessi annediyebiri ben 20 yaşında teşhiş aldım ama bebeklikten itibaren olduğunu düşünüyoruz belirtilerim sürekli karın ağrısı şişkinlik ve ishal aşırı kilo kaybı vitamin değerlerimin hiç yükselmeden sürekli diplerde olması
Mrvsmt2502 annediyebiri ben hep ishalim sabah karnım dümdüz akşam 4 5 aylık hamile gibiyim. Çölyqk çıkmadı tahlilde ama gluten hassasiyetim var
hazall3 annediyebiri babam 40 lı yaşlarında oldu feritin düşüklüğü yükselmedi testeler yapıldı bağırsakta kaçak tahmin edilmişti ama çölyak olduğu ortaya çıktı gen testi yapıldı ama genetik değil
annediyebiri sessi çocuğunuzda var mı çölyak genetik mi oluyor acaba sonradan çıktığını görünce acaba genetik mi dedim
sessi annediyebiri şu an yok şükür ama genetik test yaptırdık onun sonucunda çıkarsa diyet yapacağım çıkmazsa( inşallah çıkmaz)olmaz dedi doktorumuz
Mrvsmt2502 [bilinmeyen] ben hep ishalim sabah karnım dümdüz akşam 4 5 aylık hamile gibiyim. Çölyqk çıkmadı tahlilde ama gluten hassasiyetim var
Mrvsmt2502 annediyebiri hayır testte çölyak çıkmadı farklı bi değere bakılıyorsa da bilmiyorum bayağı zaman geçti üstünden. Doktor söylemişti çölyak olmayıp gluten duyarlılığı olabiliyor diye
S-y Benimde annemde 50 yaşından sonra ortaya çıktı düzelmeyen kansızlık karın ağrısi ile çölyak tespit edildi