Ayaz29 İyi akşamlarr. Benim oğlum bazen kendini geri kasıyor parantez gibi yapıyor kendini genelde bi sıkıntısı olduğunda yapıyor şuan iki aylık. Bunu yaşayan var mı diye merak ettim.
Zlm2733 Ayaz29 aynı durum bizde de var benim bebeğim de 2 aylık.hatta özellikle memedeyken yapıyor bunu.bende bekliyeyim bakalım çok merak ediyorum bende.
Ayaz29 Zlm2733 memede kasması yok benimkinin. Genelde gazı olunca yapıyo. Memede kasma sebebi de az süt veya çok sütten, tutma pozisyonundan falan oluyo diyolar. YouTube da vardı onunla ilgili video.