Kızlar selam dün kızımın 4.ay kontrolü vardı kilosu 5.980 gr normal dedi doktoru. Ama ek gıdaya başlayalım bu ay yoğurt , meyve püresi ve muhallebi ile dedi. 3 gün kuralından bahsetti ama miktarı önemli değil her gün yediği kadar ver dedi. Ben de kararsız kaldım henüz erken değil mi ? Bir de ben ilk sebze ile başlamayı düşünüyordum 6. Ayda. Var mı böyle erken başlayıp iyi sonuç alanlar ??