Cici bebeyi bebeğinize vermeden önce içeriğini araştırmanızı öneririm. İçeriğini bilseniz asla vermek istemezsiniz bebeğinize. Şeker ve nişasta içeriyor. Şekerin bebeklere zararlarından haberiniz vardır diye düşünüyorum. Allah korusun bebeğinizi şeker hastası edersiniz.Bir sürü kimyasal işlemlerden geçiyor ve içerisinde Palm yağı, ayçiçek yağı vs gibi çok zararlı bitkisel yağlar kullanılıyor. Araştırdığınızda detaylı şekilde görürsünüz zaten. Evde kendiniz bebe bisküvisi yapmayı deneyin hem kolay pratik hem de sağlıklı en azından. Yapamam derseniz de organik bebe bisküvileri satılıyor onları öneririm ama lütfen cici bebe vermeyin bebeğinize yazık günah