mematiii kirikkalp ozaman hatsal sorun var kablonet falan iyi olugor çekiyor.Biz Tivibu kullanıyoruz yağmur karda gitmiyor .
kirikkalp Superonline alt yapımız yokmuş.. Türk Telekom istemiyorum Vodafone da aynı şekilde. Başka hangi interneti kullanıyorsunuz??
Bett1 kirikkalp yani bizim evde cekiyor 3+1 bizim evimiz 2 balkonlu falan en üst katta oturuyoruz garajda bile çekiyor kullaniyoruz. Cekmeyenlerin problemi modemle ilgilidir modem iyiyse internet çeker
yakisiklinin_annesi kirikkalp kesinlikle ama kesinlikle türk Telekom önermiyorum aldık rezil olduk bir türlü kullanılmıyor çekmiyor çekerken sıkıntı oluyor faturası sabit olmadı bı yükseldi bı düştü kesinlikle tavsiye etmiyorum
kirikkalp yakisiklinin_annesi türk Telekom Asla üst katımda kv var Türk Telekom çekmiyor çok kötü Millenecom düşünüyorum ya