Merhabalar ben dede aynı durum vardı. Doktor anne sütünü sağıp katılaştırıcı toz vermişti yaptık ve bebeğim mahvoldu kabus gibi 2 ay geçirdik bağırsakları gazı atamadı. O yüzden katılaştırıcı toza olumlu bakmayın. Daha sonrasında süt ürünlerine ve yumurtaya alerjisi olduğunu tespit ettik o yüzden kusuyormuş alerji maması verdi onunla takviye yaptık tabii devamında ben de süt ürünleri ve yumurta tüketmedim sorun çözüldü mutlaka doktorunuza danışın