tulinnnn ben hurafe olarak görüyorum bana da neler dediler kimseyi dinlemedim hiçbişey de olmadı. İçin rahat etmiyorsa en azından duş alırken banyo kapısını Aralık bırakabilirsin. Ama böyle şeylere inanıp korkarak hayatı kendine zindan etme. Yok tek kalmaz yok aynaya bakmaz yok ağlamaz duşa tek girmez hepsini de yaptım üstelik gece çalışıyor eşim lohusa iken gece de tek kaldım. Tamamen inanmakla ilgili