Sonuçlarını doktora göstermedim bugün gidicem yengem doktor o baktı. 28 aylık ve demiri cok dusuk geldi et tavuk patates domates hiçbirsey yemez heo sularını koyarım corbakarina. Herşeyi yiyen bir çocuktu hatta kendi yerdi herkes çok ozenirdi ama 6 aydır hicbirsey yemiyor sadece çorba iciyor. Propolis veriyorum. Bide geceleri 2 kutu süt içer uyanir 1 er tane olmak üzere yani. Nasıl yuksekteblirim ne yapabilirim? Tırnak soyulmasi da var. Bilen biri vardır elbet