Sevgili anneler merhaba, bebeğim 16 aylık ve doğduğundan beri bakımını ben üstlendim, hep yanındaydım. Özellikle bir aydır bana karşı aşırı bir düşkünlüğü var; elime telefonu aldığım anda, yemek yaparken, bilgisayar başına oturduğum anda, tuvalete girdiğimde kıyametler kopuyor kendini yerlere atıp “anne, anne” diye ağlıyor, yanımızda başkaları olsa bile hiçbir şekilde sakinleşmiyor, yani kendisi dışında başka hiçbir şeyle ilgilenmeme izin vermiyor. Bu aylarda bu durum normal mi? Görüştüğüm bir uzman bunun güvenli bağlanmama belirtisi olabileceğini, çünkü güvenli bağlanan bebeklerde bu aylarda ayrılık kaygısı olmaması gerektiğini söyledi, sizlerin tecrübesine ihtiyacım var🙏🏽