Bizimde 9 aylık iki diş patlattık babababaaa dıe sesleniyo başka kelime yok alkış gel bay bay ypyo ek gıdada kahvaltı öğlen ara öğün meyve yulaf ezmesi tarzında akşamda ne varsa kendi yediğimizden yedryorum ve en önemlisi yapışık ikili gibiyiz bi dkka ayrılınca bağırmalar ağlamalar bu aşırı yoruyor hava aşırı sıcak onada ayrı sıkılıyor