Diva evet baya zordur her çocukta farklıdır ama ben büyük oğluma (4 yaşında şuan) bezi bi anda çıkardım ve bidaha hiç takmadım Bir kaçırdı iki kaçırdı 10 gün boyunca kaçırdı sonra alıştı alıştıktan 1 yıl içinde ara ara kacirmalar yaşadık yetişemediği vs şuan öğreneli 2 sene oldu maşallah kendi gidiyor