Elifmihra7206 merhaba bizde aşıdan sonra ateslndik 39.2 düşüremedik.aşı öncesi videosu var gayet sağlıklı ,yürüyor geziyor .ne hikmetse cocuk hasta çıktı. Bugün üçüncü gün ancak ateşi düştü ama birsey yemiyor .ve yürüyemiyor ilk gün ağrı falan dedim ama üç gün bitti .bacakları kırılır gibi oluyor sürüyor.sizde böyle olmuş muydu bebeğinizin şuan durumu nasil