morkoc7575 Merhabalar oğlum 4 ay 14 günlük Aşı 5 gün önce yapıldı oğlum çok huysuz çok ağlıyor uyumak ve mamayı reddediyor sorun nedir acaba yaşayan var mı acaba
Asl-2694 morkoc7575 asiyla bi alakasi yok bole seylerin asi genelde ilk gn huzursuzluk yapiyor. 4.ay basli basina zor bir ay ztn meme mama reddi oluyo genelde
rabiaozdmr morkoc7575 Biz de 4 ay 5 günlük olduk bazen ağlama krizleri yaşıyoruz. Az önce zor susturdum 🙁 Sadece sabır.
sezenselen morkoc7575 benimki de 4 ay 12 gun mama 60 cc anca iciyor. Miz miz kucak sitiyor durmuyor. Uyumak istiyor uyumuyor dalamiyor sanirim ataktan
morkoc7575 sezenselen evet bizimki de hala devam ediyor sürekli kucak istiyor baygın gibi uyuyor halen çözemedik bir gün iyi bir gün böyle devam ediyor
sezenselen morkoc7575 evet evet bir gun iyi uykusu guzel mesela dun man allahim agladim yine oglen uyumadi ikindi uyumadi en son disari cikardik disarda bayildi. Sabah yine 6 da uyandi