aslanegeguler Canlarım merhaba bebeğim 4. Ayında çok iştahlı ve uyurken şuan uyumuyor ve yemek yemiyor benzer durum yaşayan var mı ya da düzelen ?
karayaka aslanegeguler Sanırım 4. Ay atağındasınız bu dönemde uyku gerilemesi ve iştahsızlık oluyormuş.