44 günlük bebeğim öksürüyor 3 gündür , dün acile gittim sırtını göğsünü dinledi doktor akciğer filmi çekti temiz çıktı hepsi ama neden öksürür ki kuru kuru , ev havasız sıcak dedim dışarı çıkarttım yine öksürüyor burnunu temizliyorum yine aynı , doktor gıcık oluyordur vs vs saçma sapan şeyler dedi , fikri olan var mı ?