merty1 Arkadaşlar 4 aylık bebeğime kan damlası verdi aile hekimi hemşiresi ama mama kullandığı için biraz çekiniyorum .kan damlası önerisi olan var mı içeriği temiz alerji yapma oranı en az ??
defnevedoruk merty1 ben sağlık ocağının verdiğini asla kullanmadım. Bestiron kullandım👍 4-9 ay arası kullandık 9. ayda kan değerleri de cok iyi olduğu icin bıraktık
merty1 Şu an bi araştırma yaptım senin söylediğin bestiron içeriği temizmiş bende zaten sağlık ocağını verdiğini kullanmak istemiyorum içinde paraben varmış
merty1 ahsengunesveannesi bebeğinizde farklı bi durum gözlemlemediniz o halde ben çünkü endişe ediyorum sağlık ocağını verdiği gaz damlası da fayda etmedi bende başka almıştım vageferon verdi ama kullanmak istemedim bi akıl danışayım istedim
Deletedmom_119 ffffffff kaçıncı ayda başladınız 3 aylık 4 günlüğüz demir eksikliğimiz var doktor oceanbaşlayalım dedi bana erken gibi geldi
ekineda ffffffff bende ocean aldım eczacı kilo başına 4 damla dedi bebeğim 7 kilo 28 damla günlük biraz fazla geldi bana siz nasıl kullanıyorsunuz
itsmezelis Doktorumuz vitagil önerdi 4.ayda kullanmaya başlicaz 10 günümüz kaldı ama damlayı epey araştırdım içinde keçiboynuzu özü var içeriği zengin diş boyama vs de yapmıyormuş araştırın isterseniz
253 merty1 sağlık ocağının verdiğini hem kullanım zorlugundan dolayı hemde paraben içeriğinden dolayı bende kullanmadım şuan ocean kullanıyorum fiş fiş şeklinde olması da çok güzel bir ayrıntı bence
irem066 mervekenan18 kılo basıma 1 damla verılıyoe demı bense alayım sağlık ocagındakı ıyı degıl dıyırlar
253 mervekenan18 kilo başına bir damla verirsem dokuz damla vermem lazım doktor 4 damla yi yeterli gördü bide neye göre şu kadar damla kullan diyor doktorlar valla anlamıyorum 😅