kuzeydmrc Kızlar baya azalttım gündüz iki kez emziriyorum ama geceleri coşuyor. Gece emmesini de bıraktırsam gündüzü de keseceğim. Hep emerek uyudu. Gece 5-6 kez kalkar ben geri nasıl uyutacağım?
Karansmmom kuzeydmrc gündüzü bizde hallettik ama gece asla bırakmıyor. Bağıra bağıra ağlıyor dayanamıyorum bende şurada bekleyeyim
Lilybaby kuzeydmrc bikaç gün çok zor oluyor ama alışıyorlar kararlı olun anlatın artık büyüdün süte ihtiyacın yok küçük bebeklere gönderelim sütleri diyin olmadı sabır taşı
Gokturkanne kuzeydmrc onu da aldım içine bile bir kez girmedi. Ayakta sallatmıyor. Emzik biberın da kullanmuyor.uykuya geçişi çözemiyorum