yasavul Kızlar merhaba, bebeğim 2 aylık. Son birkaç gündür gece emzirmek için uyandıramıyorum. Akşam 9-10 gibi uyuyor, ertesi sabah 7-8 gibi uyanıyor. 11 gibi zar zor emziriyorum bir daha ne yaparsam yapayım emmiyor. Bu normal mi?
melegim71 yasavul 2 aylik bebek acligini bilir bu ay kilo alimna bakin az almissa bakarsiniz ona gore uyandirmayin uuyanirsa oyle devam eder bu sefer gece o uyurken arada bi agzina verinmemenizi bi bakin emiyomu hem senin sutunde azalmaz agrinda olmaz
etuerk yasavul ilk aylar gece emzirmesi ( sütü) gelişimini açısından çok verimli oluyor kilo alımına da destek veriyor ayrıca gece emzirmesi sütü çoğaltıyor en az 3 saatte bir alarm kurup emzirin
yasavul melegim71 Aç kalır diye korkuyorum ama uyandığında da hemen memeye yapışmıyor aç kalmıyor gibi
ilkimnk yasavul bırak uyusun o zaman çişli bezi yeterli sayıdaysa besleniyor demektir, her annenin rüyası gece boyu uyuyan bebek 😅 tadını çıkar dinlen
melegim71 yasavul masallah masallah acckalmaz ac kalirmi hic çıgrınır durur bunla ilgili sorun olmaz canim uykuda bi ihtiyactir canim oda buyue gelistirir ne guzel uyuması zaten doktorlar ilk 15 20gun sık beslenmeli sonta kendi nezaman isterse verin diyor yanj serbest bırak benim kizda bazen uyAnir bazen uyanmazdi
Kelebek_45 yasavul kilo alımı iyiyse artık uyandırmaya gerek yok diye biliyorum uykuya da ihtiyacı var besin kadar siz uyandırmadan emzirebilirseniz emzirip uyutmanız daha iyi olur
Muhammet yasavul benmki 10 gibi uyuyor sabah 6 gibi kalkiyor xoktor uyanmayinca uyandirma dedi bi sorun olmadi acikinca kalkiyor zaten böylelikle uykusuda böĺünmemis oluyor
ffffffff yasavul benim bebeğim 2 ay 1 günlük yaklaşık 15 gündür uyandırmıyorum ne zaman isterse o uyanıyor panik yapmayın
MoonCrystal yasavul 5-6 saati çok geçmemesi lazım açlığınin . Uyanmiyorsa uykusunda emzirin mutlaka . Çok uzun aralıklar bunlar
karayaka Uyandırmadan da emzirmeyi deneyin süre çok uzun. Kan şekeri düşünce uyuşukluk olur uyumaya devam eder. Hem gece verilen anne sütünde büyümeyi destekleyen hormonlar bulunuyor diye biliyorum. Süt artışı için de emzirme sıklığı önemli tabi. Yine de her anne çocuğu için en doğrusunu kendi bilir.