Kızlar bebeğim 2,5 aylık ve ben doğumdan sonra tamamen yanlızdım sütüm çok az geldi kızımda emmedi iyice kesildi belkide zorlasaydım emerdi sütüm artardı ama ilk bebeğim ve cahillik oldu sanırım çok uykusuz gece ve bunalmalar derken 3gün önce ailemin yanına geldim 3gündür geceleri ben uyuyayım diye annemin yanında yatıyor kızım annem mamasını içirp sabaha kadar uyutuyo gün içindede genel olarak ilgilenen daha çok ananesi oluyo bikaç gün kalıp dönücem ama kızım benden uzaklaşırmı sizce içim içimi yiyo bana tripli gibi geliyo sanki anlayamadım ya !