Merhaba arkadaşlar 42 günlük bebeğimin üst gazı çıkmıyor neler neler yaptım normalde beslendikten hemen sonra omuzma alırım geğirir ama 2 gündür çıkmak bilmiyor basıyor çığlığı ve durmaksısın 1-2 saat ağlıyor en son zorla da olsa anca az bişey geğirdi ve uyumakta zorluk çekmeye başladı napıcam acil yardım edin çıldırmak üzereyim her zaman çıkan gaz neden çıkmaz bu arada mama ve anne sütü olarak gidiyoruz