Kızlar 3 gün önce yine süt sağdim ( sağarak veriyorum emmiyor ) verdim işte arta kalanı içmedi bende artık buzdolabı rafına ,sonra bugün bir baktım süt hala orda çıkarayım isitayım dedim ,isittim oğlum biraz içti sonra asla içmedi ,
Kokladım normal kokuyor her zmaan ki gibi
Ya bir tadina bakayım dedim niye içmiyor bu bebek ,
Tadına baktım ekşimsi tad geldi direktt kalanı döktüm, şuan o kadar pişmanım ki ,gece saat 4 e verdim midesine ne olur acaba gece gece içim dışıma çıktı düşünmekten,offffll gerizekalıym yemin le ya ,aman yazktir aman benim sütüm lan 4 gün kalmış mall ne diye veriyorsun of offf