Mamanın sarılığın geçmesinde etkisi yok diye biliyorum belki yanlışta biliyor olabilirim doğum yaptığımda doktorum emzir sık sık demişti fakat sütüm geç geldi benim o süreçte doysun diye mama ver demişti bu arada bizim sarılığımız hastaneden eve geldik bir günden iki katına çıktı ve uzun süren sarılıkmış 3 ayda atlattık kilo alımıda çok etkili olmasına rağmen sütümdeki bi hormon yüksekliği sebebi ile 2700 doğduk 15 gün sonra 3700 olmuştuk ayda iki kiloya yakın alıyoduk