Merhaba kızlar,
Bebeğim 8 aylık ek gıdaya 6. Ayda geçtik sebze ve meyveden sonra çok az yoğurt verdim bebeğim uykusundan kusarak uyandı içi dışına çıktı. Sonra kestim vermedim daha sonra tekrardan denedim çok güzel yiyor sevdi ama 1 saat sonra tekrardan aynı şekilde kustu 3-4 kez yumurta verdim anne sütüyle ilk başta ondada sıkıntı olmuyordu onuda yedikten 1-2 saat sonra kustu aynı şekilde lor peyniri de bu durumu yaşayan var mı korkudan hiç birini veremiyorum tekrardan kusucak kötü olucak diye