Dorukannesi çok gazı var dedi gaz sıkıştırıyormuş o yüzden fışkırarak kustu şuanlık kusması falan Yok çok şükür biraz enfeksiyon çıkmıştı antibiyotik başladılar bi test yaptılar sonucu yarın çıkacak sonuca göre taburcu edecekler veya yatmaya devam edicez