Geç oldu ama uyumayanlarla sohbet edelim başımdan geçeni anlatayım 😂😂Benim aşırı derecede kansızlığım var sağlık ocağı söylemişti bir insandaki kanın 3/1 i kadar benim canım doktorum ise gerek yok diye diye o kadar taktırın dememe rağmen takmıyo yeterliymiş öyle söylüyo her neyse sağlık ocağındaki hemşire de devlete git işte takarlar kötü olduğunu söyle diye gittik bir sürü kan tahlili yaptılar kadın doğuma göründüm işte alttan muayene olacaksın kabul ediyo musun hayır dedim öyle birşeye gerek yok çünkü her ay muayene oluyorum dedim sadece kan takılmasını istiyorum onun için geldim dedim kağıt imzalattılar içeri geçip karnımı açtım bak burda bebeğin kalbi atıyo gördün mü dedi evet dedim tamam bu kadar dedi bana bi gülme geldi 😂😂dedim bebek iyi mi kalp atışının sesi yoktu çünkü dedi evet bebeğin yaşayıp yaşamadığını gösteriyoruz sadece şok oldum.Aşağı indim yok dahiliye doktoru gelip görecek sonra yeni yeni testler ona göre kızılaydan kan gelecek çözdürücez öyle takabilirz dedi çıktık eve geldik sabahı bulurdu diye 🥲