Kızlar selam,
Kızım 5 aylık olduğunda doktorumuzun önerisiyle ek gıdaya başladık. Ama bir şeyi de sevip yemedi. Ne vereceğimi şaşırdım. Elma,şeftali,muz,kefir,patates,havuç,yoğurt,muzlu yoğurt.. Hiç birini yemek istemiyor. Ağzını kilitliyor sıkı sıkıya açmak yemek istemiyor. Nolurdu benim bebeğim de her şeyi seve seve yemek istese. Yok arkadaş bizde şans yok. Nasıl çıkacağım bu ek gıda olayı işinden ne yapacağım kara kara düşünüyorum her gün. Doktorumuz da listede yazmış bir ay sonra kahvaltıya başlayın diye. Ekmek içi, süt, lor peyniri ve pekmezi karıştırıp ezerek verebilirsiniz demiş. Nereye yiyecek bunları hayatta yemez. İlk doğduğunda da uzun süre kusma problemi olmuştu. Oğlum ek gıdaya başladığında her şeyi yerdi. Onun da uzun süre çiğneme problemi oldu. Yine mi aynı şeyleri yaşayacağım😖 Bebekleri böyle olup da çözüm bulan anneler var mı? Büyüdükçe yiyorlar mı ? 🤦♀️🤦♀️🤦♀️