basak__333 Cnprtk birde sabah saatlerinde deneyin mesela ben sabah 10 da 2 damla gece 10 da 3 damla şeklinde vermiştim hiç sıkıntımız kalmamıştı 3ay kullanmıştım
Elnur Cnprtk allah allah biz kullaniyoruz sadece gaz sancisi oldugu zamanlar veriyorum masalah iki saate cikariyo rahatliyo.. Ben memnunum..
saRiiii Cnprtk bende bikaç tane denedim. Ama en sonunda relaktaz ve sub simplex te çare buldum. Sub simplex gerçekten çok rahatlattı bebeğimi ♥️
Seker_serbet1 Cnprtk işe yarayıp yaramadığı uzun vadede kendini belli ediyor, hergün düzenliyor aynısatte vermen gerek ve biogaia probiyotik hani barsak düzenleyicisi bi anda mucize yaratmıyor ama etkili, bwbeğime bi aydır kullanıyorum memnunum :)
Bartununannesi Biogaia yı gaz için kullanıyorsanız tek başına ise yaramaz. Bağırsak florası düzenler biogaia. Gaz damlası ile beraber kullanmanızı tavsiye ederim
pinarsvcn Cnprtk 10 günden önce etki etmiyor biz yanında bide metsil kullanıyoruz çok iyi geldi ikisi doktoruna sor istersen onuda al
LINDAMAY Cnprtk damla şeklinde değil kapağın içinden uzayan bölümü var yağ olduğu için zararı yok aldığı kadar vakumlatıp sıkın ağzına. Sonrada yanaklarını sıkar gibi yapıp ağzını açıp kapatın ki tüküremeden yutsun
Mtsz4334 Cnprtk biogai en iyi bağırsak düzenleyicidir bana göre etki süresi 10 günü buluyormuş ben bunu bildiğim için sabah 6 akşam 6 damla verdim etkisi hemen başladı sonra günde 6 damlaya düşürdüm.. neredeyse 4 ay aralıksız kullandık sanırım hemen etki eden bir damla yok bizde çok denedik bu iyi geldi.. mesela 8 aylık olduk dişten dolayı ishal oldu 10 damla verdim bağırsak düzenleyici olduğu için ishali kesiyor
leylafaruk11 Cnprtk kullanmaya devam et 10. Günden sonra etki ediyor yalniz her gün aynı saatte ver ve damladan sonra emzir
Deletedmom238 elmalikurabiye benim kızım 2 ay 8 günlük bende bi aydan beri biogaia kullanıyorum ama öyle bol bol kaka yaptırmıyor ya günde bi kere yada iki günde bir bebekten bebeğe değişiyor galiba bu
elmalikurabiye Deletedmom238 zaten bol olmus oluyor. 😂 normalde 3 4 gunde 1 kez yapardi damla sayesinde gunde 1 veya 2 yapmaya basladi. Ek gidaya gecince gunde 4 5 e yukseldi. Zaten sut mama alan bi bebek daha ne kadar yapsin annesi
Mtsz4334 Cnprtk çok değil hiç bir zararı yok yani şimdi o kadar rahatım ki daha hiç kabız olmadı oğlum 10 gün sonra 9 aylık olacak bağırsakları düzene girdi kolikti çok iyi geliyor ama siz doktora danışabilirsiniz
Deletedmom238 Cnprtk şu gaz olayı bitince düzelir inşallah ya bizim ki aşırı gazlı şaşıyorum bazen ne yapacağımı çok ağlayınca