Eftelia yani her çocuk tombulcuk olacak diye bir kaide yok ki 🥺 ne güzel sağlığı da yerindeymiş. Ben de hep zayıf bir çocuktum , 27 yaşındayım doğum sonrası 48 kiloya düştüm yine. Her zaman kanım benden daha tombiş arkadaşlarımdan daha yüksek olmuştur, vitamin değerlerim vs de. Hiç kafaya takmayın bence. Ergenlikte değişedebilir, öyle kaladabilir