Merhaba anneler 1 yasımıza yeni gırdık dün akşam biberonla mama verıcktm az su sıcak olmş içmek istemedi bktm öyle aşırı bı scaklıg yok tekrr denedm yine cıkardı normalde sever içer şimdi akşamdan beri biberon gorunce aglamaya bagırmaya baslıo karnı aç içmek istıyo yatıo içmek için ama yaklaştrnca öyle tepkıler verıyo sıcak mama travma mı yarattı naptı napsam uykuluyken içiyo ama uyanıkken kriz ilk defa yaşıyorum yoksa mamayı severek içerdi bıkac gun biberon hiç vermesem mı unutur mu