Merhabalar 42 günlük bebeğim bazen aşırı ağlama krizlerine giriyor yaklaşık 1 saat sürüyor bugün de mamasını yedirdikten sonra omzuma aldım ve gazını çıkartmaya çalıştım ama çıkmadı uzun süre uğraştım o süre zarfında bebeğim yine ağlama krizine girdi aşırı ağladı kazı olduğu için sanırım ama çıkmadı da uzun uğraşlar sonucu hafif bi geğirdi ve sonra fışkırır tarzda kustu sonrasında da bi nebze olsun sakinleşti bu neden olur yani gazı uzun süre çıkarmaya çalıştığım halde neden çıkmadı ve neden kusunca rahatladı başına gelen var mı