Evet arkadaşlar başlıkta da dediğim gibi sürekli konuşma isteği gördüğü duyduğu herşeyi anlatmak isteyen bı çocuğunuz var mı .😃 Oğlum şuan 5 buçuk yaşında aman Allah’ım sürekli konuşuyor ve başkasıyla konuşurken sözümüzu bölüyor.benim için problem değil ama karşımdaki insan bı laf edince oğluma benim moralim bozuluyor.güzelce yanlış olduğunu bu kadar çok konuşulması gerektiğini anlatıyorum ama nafile bı daha yapmicam annecim diyo 2.dk sonra yine aynı. Elhamdülillah sağlığı yerinde binlerce şükür.ama bu davranışı onu ilerde incitir diye de ben üzülüyorum.napmam lazim