Normalde dede nabzi yani kalbi hizli atıyor bildiğim kadarıyla çocukların nabzı bizden hızlı oluyor ama 2 gündür kalbim hızlı atıyor anne diyor sonra geçti diyor birseye mi heycanlaniyor sicsktanmi bilemedim akşam oyun parkına gittik arabada gene öyle dedi ama sonra saatlerce zipzipta zıpladı bir sorun olsa zaten nefes nefese kalmalıydı zorlanmazmiydi ki gece gece panik oldum çocuk kardiyoloji de yok burda normal kardiyoloji bakar mı acaba evham mi yapıyorum