Merhaba
Dün rota aşısı oldu bebeğim ilk yapıldığı gün iki kez ishal kaka yaptı. Bu arada alerjimiz var büyük ihtimalle ama doktorumuz izin verdi yaptırdık. Neyse dünden beri iki kaka yaptıktan sonra bugün hiç yapmadı ıslak mendille poposunu sildiğimde sadece sürüntü şeklinde sürüldü onun dışında hala kakası yok. Karnı gurul gurul gazı var arada pırtlıyoe ve huysuz. Başına gelen var mı? Bu arada probiyotik damla da kullanıyoruz