Arkadaşlar 3,5 yıl oldu sezeryan doğum yapalı fakat benim küçükte olsa bi sezeryan göbeğim kaldı bu ay reglim çok geç geldi karnımda haliyle şişmişti yani sonra regl oldum bitti ama hala karnım şiş gibi normalde bu kadar şiş değildi korkmaya başladım açıkçası göbeğim vardı ama bu kadar değildi ya çok kafaya taktım . Acaba bir doktora gitsemmi bilemedim